domingo, 20 de setembro de 2009

Hi, everybody! I'm in!

Hi, guys!

I'm in and very happy to be your teacher!
We are going to study ESP (English for Specific Purpose) on I.T. (Information Technology).

Hugs,

Tatiana.

Nenhum comentário:

Postar um comentário